методична робота

среда, 27 мая 2020 г.

Шановні батьки!

     Ось і підійшов до кінця цей навчальний рік. Він був для всіх нас непростий. Хочу висловити Вам свою вдячність і кажу величезне людське " Дякую!" За Вашу участь у вихованні Вашої дитини і житті школи. 
     Успіх людини, безумовно, заслуга  його найближчих людей з непомітними, на перший погляд,щоденними зусиллями, працею,терпінням і відповідальністю. Я дякую Вам за творчий  підхід у дистанційному навчанні Вашої дитини та активну життєву позицію. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров'я, щастя і благополуччя!

 І на останок. Прошу Вас переглянути  разом з дитиною відео

Дуже прошу на звичайному листку написати:
- Прізвище, ім'я, побатькові
- Поставити свій підпис
- Сфотографуйте і перешліть мені фото
- Я збережу ваші фото в окремій папці



Комментариев нет:

Отправить комментарий